دانلود رایگان فیلم استاد زد: میراث ایپ من 2018 دوبله فارسی Master Z: The Ip Man Legacy

مگا فیلم

 دانلود رایگان فیلم استاد زد: میراث ایپ من 2018 دوبله فارسی Master Z: The Ip Man Legacy

دانلود فیلم Master Z: The Ip Man Legacy 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم استاد زد: میراث ایپ من 2018 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

 

دانلود فیلم استاد زد: میراث ایپ من 2018 دوبله فارسی

ژانر : اکشن | هیجان انگیز | رزمی

محصول : 2018 چین

امتیاز: 10/6.7

زبان: دوبله فارسی

کارگردان : James Bobin

بازیگران : Isabela Moner, Eugenio Derbez, Michael Peña

خلاصه داستان : داستان این فیلم بعد از اتفاقات قسمت سوم فیلم ایپ من جریان دارد. در حالی که استاد چئونگ چی در باشگاه خود از ایپ من شکست می‎خورد ، سبک خود را متواضعانه در مقابل ایپ من کنار می‎گذارد. اما او بعد از مبارزه با یک خارجی قدرتمند به دردسر می‎افتد

_____________________________________________________________________

دانلود فیلم 2018 Master Z: The Ip Man Legacy دوبله فارسی کیفیت Bluray 1080p 

لینک مستقیم لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم: 2.2 گیگابایت

دانلود فیلم 2018 Master Z: The Ip Man Legacy دوبله فارسی کیفیت Bluray 720p 

لینک مستقیم لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم: 1.2 گیگابایت

دانلود فیلم 2018 Master Z: The Ip Man Legacy دوبله فارسی کیفیت Bluray 480p 

لینک مستقیم لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم: 750 مگابایت

صوت دوبله فارسی جداگانه

___________________________________________________________________

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

رایتم : مرجع وبمستران ایرانی

دانلود قالب رزبلاگ